Gratis levering når du bruker over 800 kr
Easy online returns process
Up to 30% OFF Storewide

Barong

[language-switcher]
[language-switcher]

Betalingsvilkår.

Fakturabetaling

 

Med en faktura har du 30 dager på å betale fra det tidspunktet du legger inn bestillingen. Når du har lagt inn bestillingen, vil du motta…

Betalingspåminnelse Har du mottatt en betalingspåminnelse fra oss? Dette kan skje av flere grunner. Klikk her for mer informasjon…

 

Paypal

 

Barong tilbyr betaling via Paypal. Etter at du har fullført bestillingen på Barong, blir du omdirigert til PayPal. Hvis du allerede…Hvor kan jeg finne KID-nummeret? Barong bruker ikke KID-numre. For at betalingen skal tilordnes riktig bestilling, er det viktig at bestillingsnummeret… Hvorfor er ikke ønsket betalingsmetode tilgjengelig? Med noen betalingsmetoder, spesielt fakturabetaling, betaler Barong bestillingen…

 

Kortbetaling

Kortbetaling er praktisk og trygt, og vi aksepterer MasterCard, Visa og American Express. Hvis du skal kjøpe et stort antall…

Forskuddsbetaling Hvis du velger denne betalingsmåten, vil bestillingsbekreftelsen du mottar på e-post inneholde all betalingsinformasjon som… Hvordan kan jeg få en faktura med MVA? Nedenfor kan du se og laste ned dine siste fakturaer fra oss. Hvis du nylig har bestilt, må bestillingen sendes først før… Må jeg betale en faktura for produktene jeg returnerer? Når du bestiller med faktura, har du 30 dager på å betale. Hvis du leverer returen til Posten Norge innen betalingsfristen, trenger du… En vare jeg bestilte er billigere nå Er en vare billigere nå enn da du bestilte den? Vi ber deg først

sjekke følgende…

 

Frakt og levering

Hvor er bestillingen min? Pakker fra Barong sendes med Post Norge, som er en tjeneste levert av Posten Norge. Så snart pakken din blir levert. Når blir bestillingen min sendt? Vi vil informere deg om den forventede leveringstiden for bestillingen når du kjøper og i e-posten. Mottok du en skadet pakke? Vi beklager å høre det, og håper varene var i pakken og ikke skadet. Hvis skaden bare gjelder esken selv.

 

Frakt og toll*

Hos Barong betaler du aldri tollavgifter og får gratis frakt på bestillinger over NOK 299 med standard levering*. For kjøp under dette beløpet er fraktkostnaden NOK 39. Returer er alltid gratis. Leveringen vil være direkte i postkassen din, ettersom de fleste av våre produkter er små. Større produkter som vi ikke kan levere

direkte i postkassen din, vil bli levert til nærmeste postkontor. Du vil motta varsel om henting.

Postnummer som er ekskludert fra hjemmelevering Nedenfor finner du en oversikt over postnummer som vi for øyeblikket ikke kan tilby hjemmelevering til. Varer solgt og sendt av butikker. I løpet av den nåværende helsekrisen støtter vi butikker over hele landet. Så, mens de er stengt, kan du trygt bestille mange. Forskjellige bestillinger levert i én pakke. Noen ganger kombinerer vi bestillingene dine for å levere produktene dine på en raskere og mer miljøvennlig måte.

Jeg har mottatt en vare jeg ikke bestilte

Vi beklager hvis vi har sendt deg noe du ikke bestilte. Hvordan blir returen refundert? Så snart returen din har kommet frem og blitt godkjent på lageret vårt, vil du få refundert pengene for de returnerte produktene. Det kan ta opptil fem virkedager (mandag til fredag) fra vi tilbakebetaler beløpet

til det vises på kontoen din. Måten refusjonen gjøres på avhenger av hvilken betalingsmåte som ble brukt. Hvis du har brukt kortbetaling, vil pengene for de returnerte varene bli

refundert til bankkontoen/kredittkortet ditt. Husk at det kan ta 5 virkedager før beløpet er synlig på kontoen/kredittkortet ditt.

Hvis du har brukt PayPal som betalingsmåte, vil pengene for returen din bli refundert til PayPal-kontoen din. Ved å logge inn på PayPal-kontoen din, kan du selv bestemme om du vil beholde pengene der eller overføre dem til bankkontoen din.

Hvis du betalte bestillingen din med en faktura og senere bestemte deg for å returnere hele eller deler av bestillingen din, ber vi deg under returprosessen på nettstedet om å oppgi kontonummeret som du ønsker å bli refundert til. Det samme gjelder hvis du har brukt forskuddsbetaling.

Når du bruker et gavekort, blir pengene refundert til din Barong-konto. Vi minner om at det kan ta opptil tre uker fra du leverer en returpakke til vi mottar den.

I noen tilfeller kan det hende at du allerede blir refundert ved skanningen når du leverte returpakken din til PostNord.

Hvis du har registrert returen din flere ganger for samme bestilling, kan det hende at bare noen av varene blir refundert når de skannes, siden bare disse varene ble registrert på returetiketten festet på utsiden av pakken. De gjenværende varene i returpakken blir refundert på vanlig måte når de mottas på lager.

Derfor ber vi om tålmodighet, ettersom det kan ta opptil tre uker fra det tidspunktet du leverer en returpakke til vi mottar den. Hvis du ikke har mottatt en bekreftelse på retur innen denne tiden, kan du kontakte våre kundeservicerepresentanter. Vi vil gjerne gjøre oppmerksom på at kortbetaling i disse tilfellene kan være synlig på bestillingsdatoen i nettbanken din. Derfor ber vi deg om også å sjekke bestillingsdatoen for refusjonen din hvis du ikke finner den på refusjonsdatoen. Vi ber deg sjekke refusjonen i nettbanken din, da det ikke alltid er så synlig i mobilbanken.

Fikk du svar på det du lurte på?

Finner du ikke svaret du leter etter?

Kontakt oss

Alle kategorier